Mico Kizlar bugun bebegimi kucagima aldm allahin izniyle.yalniz aklima.takilan sizlerinde bebeginde hiriltı varmiydi cok endiseleniyorum sanki burnundan zor nefes aliyomus gibi gelio.Tecrubeli anneler yazabilir mi
Cheerfulmom Mico geçen bir doğum hikayesinde okumuştum bebekten hırıltı geliyormuş sebebi de bebek suyunu yutmuş ama ciğerlerine inmemiş allahtan bir kaç güne düzelir demişler. Doktorun hatasıymış bence bir başka doktora muayene ettirin.
Dyg61 Mico burnu tıkanmıştır su kalmış olabılıyor bende hastanedeyken öyleydi burnu tıkanmıştı bı damlacık serumla açıyorlar
Mrvgl DomatesimmDr muayene etmiştir muhakkak doğduğun da. Size öyle geliyordur. Bir de gebelikte sigara kullandiniz mi