Hello kizlaaarr,
1,5 yasinda kizim var ve daha yeni hamile oldugumu ogrendim supriz oldu. Neyse 6 haftalikken ogrendim doktora gittim kanama alanlari görundu ve progestana basladim. 9 haftalikken merak ettim ve baktirmaya gittim acaba kanama alanlari yok oldumuki diye ve de ne görelim ikiz bebek ben shok😱 ilk hic görunmemisti ve sonradan ortaya cikmasi cok tuhafimiza gitti birisi 9 haftalik biriside 9+4 nasil oluyor acaba😅.. ailemizde hic ikiz yok hepimiz cok sasirdik.. boyle basina gelen varmi acabaa? Ve nelere dikkat ediyorsunuz?