Mammimammi MahraMeyra 1 haftada toparladım. Ama 2. Aynı yerden kesildiği için iyileşmesi toparlanması daha zor.
Askyavrularm MahraMeyra bu kişiden kişiye degişiyo galiba ben 2 sezeryandada akşama kalktım ertesi gün yardımsız kendi ihtiyaçlarımı karşıladım ama burda okudum bazı postlarda toparlanması 15-20 günü bulan var
emine86 Bende surda bekliyim … bazıları ilkinden daha zor diyorlar ben ilkinde 15 gün birinin yardımı olmadan kalkamadim ki o kadar gezinip hareket etmeme rağmen 😔 o yüzden 2. Den çok korkuyorum
Aysii05 Benimde 2. Olcak ilkinde hoplaya ziplaya ilk günden itibaren hep ayaktaydim bakalim bu nasil olucak 🤔🤔
MeryemEcem Merhabalar benim ilk sezaryenm çok zordu zorlandım ikimcide çok korkmuştum ama korktupum gb olmadı çok iyiydim çabuk toparlandım şimdi rabbim nasip ederse üçüncü gebeliğim 21.haftam tabi ki yine korkuyorum 🙈rabbim yar ve yardımcımız olsun
emine86 Mammimammi ne kadar sürede toparlandiniz acaba ? Çoğu kişi öyle söylüyor o yüzden bi endişe sardı beni de . Tezgaha falan karnım değince elektirik çarpmış gibi oluyordu ilkinde 8 ay geçmesine rağmen geçmemişti bu ne kadar sürede geçer acaba
Mammimammi emine86 siz agrıdan ziyade o hassasiyet gerilme hissini soruyorsunuz sanırım. Benim 2 dogumumda da o hiç olmadı. Kişiye göre degişebilir. Benim bahsettiğim dogumdan sonra olan o adet sancısı gibi agrı. Yoksa dikişlerde bir sorun yaşamadım ben
nurhayat01 benimde pazartrsi 2. sezerysnm olck ilkinde cok fazla acı çekmedim bunda çook korkuyorm Allah yardımcımız olsun