Sabihak Hanımlar 29+5 oldum göğüslerinde kaşıntı var sizde de oluyor mu neler yapıyorsunuz neden oluyor ?
Ugurbocegi9876 Sabihak çatlayıp sarkmaya başladığı anlamına geliyor hemen hindistan cevizi yağı falan sürmeye başla
Srhtzlyh Sabihak benimde geçen haftalarda uçları çok kaşınıyordu sonra acımaya başladı. Bi baktım minik minik damlacıklar oluşmuş uçlarda. Lansinoh göğüs ucu kremi almıştım onu sürdüm kaşıntısınıda acısınıda aldı. Ama bazen minik damlacıkları yine görüyorum
Jdiebsh Sabihak cok zor oluyo ya benimde ilk aylar cok siddetli olmustu kasintinin yaninda yanma oluyodu simdi gecti cok sukur ☺