ozgeacar hilaldere28 ben 4 haftalıkken baktı doktor ultrasonla ilk gidişimdi keseyi gördük.tabi herkesde 4 haftada görünecek diye birşey yok ama kontrol için doktora git bence canm bekleme
Bernay hilaldere28 alttan muayene neden yapsın ki doktor ilk defa duydummm bana yapılmadı mesela daha hiç 29haftalığım☺️ Folükasitide 9haftalıkken kullanmaya başladım normal de hamile kalmadan üçay önce kullanıyor tabi ama ben 9haftalıkken öğrendim hamileliğimi 😍
asiltosumm35 hilaldere28 canim bende 4 haftalik ogrendim ve 5. Haftamda doktora gittim. Kesem gorundu. 6. Haftamda da bebegin kalp atisi duyulmadi diye alttan muayene oldum. Yani bence sen doktora randevu al ve git 5. Haftandan itibaren
Ayca28 Genelde solgar 400mcg veriliyor ama tabi doktora danışmadan birşey demek hata olur direkt multivitaminlerin içinde olanları da verebilir efamom gibi p yüzden en kötü sağlık ocağına gidin Folik asit önemli hayırlı olsun şimdiden 🌿
nurmavisi hilaldere28 alttan muayene olmak istemiyorum bekleyeceğim dersen etmez ki zaten tekrar randevu alır tekrar gidersin 🙃
Attent hilaldere28 hayır altdan muane ile düşüğün kesinlikle alakası eğer bebekte bir sorun varsa gelişimi ile ilgili vucut onu kabul etmiyor düşük meydana geliyor onda oldu diye sende nasıl olabilir kendi içine çok yanlış bir korku vermişsin bende bebek gözükmedi altdan baktı gördü çocuk düştümu gayet hersey güzel senin vücut yapında hamilelik başka ilerler yengenin vücut yapsında başka ilerler her gebelik aynı değil canım dikkat et kendine 😘😘
261018 hilaldere28 canım bazı yiyeceklerde de bulunuyor folik asit onları tüketerek karşılayabilirsin bu ihtiyacını ben doktora gidene kadar öyle yapmıştım gidince zaten doktor sana uygun olanı verir 😊
Babyy1S hilaldere28 alttan muayne dusuk yapmaz o zman hamilelikte kimse eşleriyle ilişkiye girmesin hatta şunu söylim riksli gebelikler genelde alttan muayne ile bakilir eger dusuge sebep olsaydi riksli gebelige bakilmazdi Tıbben alttan muayne dusuge sebep olur diye bir şey yok bu sadece halk arasında ağızdan agıza yayilmis uydurulmuş cevabı olmayan bir konu
Bkorta hilaldere28 folik asiti doktor reçete etmiyor takviye edici olduğu için tavsiye ediyor sadece eczanye gidip 400mg etken folat içeren bir folik asit kullanmaya hemeeeen başlamanızı öneririm çünkü doktor benim gebeliğim başlamadan tavsiye etti 400mg hem normal insanlar hem gebeler için güvenli bir miktardır
ssnnmmm Hamile kalmadan başlanıyor normalde o yüzden zaman kaybetmeden başla bence 3.aydan sonra kullansanda işe yaramıyor bebeğin organ gelişimini destekliyor.ben solgar kullanıyordum
denizali_ hilaldere28 bence pazartesi her iki yere randevu al hastaneye önce git doktor sana beslenme listesi ve folik asit versin ordan çıkınca direkt saglik ocağına kaydını yaptır hastene de kan tahlili yaparsan doktorun sana daha iyi bilgiler verir değerlerine bakar bence benim düşüncem hemen Pazartesi git tahlilini yaptır ultrasona gir kazasız belasız hiç bisey de olmaz
Buketkrkci hilaldere28 folikasit başlatır doktor şimdi alttan muayene edilmiyor ki benim 32 hafta alttan muayene olmadım hiç son aylarda bakılıyormus
OzgeSahin2 hilaldere28 20 haftalik hamileyim doktor bir gun bile alttan muayene demedi yani sana da hemen yat alttan muayene demez.Ultrason var o kadar onu kullanir
Fasulyecim hilaldere28 canım folix asit gebelik düşünmeden üç ay önce doktorlar aslında tavsiye ediyormuş ben gebe kaldım kullandım düşük yaptım bıraktım daha doğrusu kimyasal gebelikti doktorum tekrar hamilelik düşünüyorsan hiç bırakmadan devam et dedi bende öyle yaptım bir de ilk aylar genelde zaten doktorlar alttan muayne etmiyorlar kan tahlilinde gebelik çıkması yeterli oluyor bende erken öğrendim iki çocuğumda da hiç alttan muayne edilmedim
Quinmomm hilaldere28 doktora diyebilirsin ilacımı yazın ama keseyi diğer hafta üstten olarak bakin diye canm
aybarsdefne hilaldere28 folik asit bazı gıdalarla alınıyor zaten ama siz sağlık ocağına gidin kan testi verin gebelik kesinleşince oradan verirler
Merinosunannesii hilaldere28 canım sorun olmazda alttan muayene edeceği ne malum ben gittim 4 haftalıkken kese gözükmüyor 1 hafta sonra gel dedi derse alttan muayene diye istemiyorum diyebilirsin