Bugün doktor randevum vardı ve hiç sancı çıkmadı öğlen 2 de girdim nst ye. Sonra eve geldiğimde hafif hafif belime agrı girmeye başladı ama sancı çıkmayınca heralde yalancı sancı dedikleri bu dedim. Çünkü daha önce hiç olmadı. Su saate kadar böyle 10-12 saniye süren belimden bi sancı girip kasıklarımda biten bi agrı oluyor. Karnım da sertleşiyor tabi. Duşa girdim çıktım yorgunda değilim zaten ama ara ara oluyor hala. Bazıları daha kısa sürüyor. Dakika tutayım dedim ama öne doğru gelmiyor sanki böyle 15 dakika aralıgı falan çok düzenli de değil gibi anlayamadım da. Bir de lavaboya gittiğimde akıntı geliyor minicik peçete de görüyorum koyu renkte ama leke gibi değil minik akıntı. Sizce doğum başlıyor mu kızlar? Gündüz hiç sancı çıkmayınca psikolojik mi acaba. 39+3 olduk bu arada