Arifcan16 Mirmom şikayetlerim yok şimdilik hersey güzel gidiyo normal dogum gözüküyo allah izin verirse 🙏🏻
Zeyzey07 Mirmom benim de öyle son 34 💞!tahmini sizinde mı 27 kasım kızlar. Allah’a saglikla kucağımıza almayı nasip etsin 👼
yigitalpinannesi40 Mirmom Aynen canım az kaldı rabbim hepimize güzel doğumlar nasip etsin. 😊 Sezeryan olacağım tansiyon nabız sorunundan dolayı
Fatma3447 akcayaanneoluyorum o şahıs bendim gerçekten insanlar ve kendimde uzandımmı rahatlığa alışttımmı kötü oluyor bundan bi ay önce ekmek almaya bile gitmiyordum mahledeki çocuklardan istiyordum baktım olacak gibi değil biraz sirkeleneyim dedim şimdi yürüyüşe çıksam hiç sklmam eşim çlşyr evde tekim nereye gidecemki işlerim oldumu bu sefer yürüyerek gidicem doğum yaklşyr doğumda perişan olmıyım diye bu arada yaşım 22 eğer kötü bişey defiysem özür dilerim ama konuşma tarzım böyle
akcayaanneoluyorum Fatma3447 Yok hayır farkettiyseniz kötü bir şekilde aktarmadım zaten ☺️ Herkesin hamileliği farklı oluyor, onu demek istedim 🥰 Ne güzel gencecik çocuk sahibi oluyorsunuz 💜 31 yaşındayım, belki de yaşla alakalıdır 🤷🏻♀️ Kimseyi kırmak istemem 🌸🌼
akcayaanneoluyorum babysevgi Aynen bende taşındım, o zaman bile sağ ayak bileğim felaket idi 😅🤣 Bünyeden bünyeye değişiyor bence 🤪 Ya da gerçekten dedikleri gibi 34 ten sonra ağırlaşıyorsun 😬
babysevgi akcayaanneoluyorum aynen cnm bılıyorum tasındığını 😂😂😂 bz onları bıle hallttık ama 34 snrasıııı ağırrrrr çok ağır😂
Hnfth Mirmom bitti her şey ama temizlik var gözümde büyüyor 😭😭😭😭😭 çantamı hazirlamadim her şeyi tamam ama bı bezini almadim onuda alıp koyucam çantaya inşallah