Bende emzik verme taraftarı değildim çocuk huysuz olmazsa vermem diyordum. Oğluma kalsa sürekli emmek istiyor ilk doğduğundan beri iyi ki de vermişim emzik. Meme reddi hiç yaşamadım, hatta açken emzik ağzında ise hınnn hınnn diye ses çıkartıyordu alıyorum emziği emziriyordum şimdi direk atıyor 😅 iyi ki emziğe alıştırmışım çünkü uyku konusunda çok zorlanırdım. Emzikle kendi başına da uykuya geçebiliyor çocuk, emziksiz karnı tokken uyutmak zor. Tabiki her bebek farklı olur, sizde gözlemleyerek verin ya da vermeyin. Bu arada emziği öneren doktor da var önermeyende. Ama emziğin ani bebek ölümlerini azalttığını söylüyor dünya sağlık örgütü.