Pamuk_prens Kızlar doğuma 2 gün kaldı sezeryan olacağım ilk doğumun ve çok korkuyorum allah rızası için bana bol dua edin çok ihtiyacım var sürekli aklıma geliyor ve ağlıyorum Allahım tüm annelerin ve gebelerin var ve yardımcısı olsun
Gl-Misli32 Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağına al inşaAllah bende sezaryen olacam 9 günüm kaldı, sezaryen olacağımı öğrendiğimden beri korku var içimde, ama iyi düşün iyi olsun, inşaAllah kolay geçer evladını görüncede unutursun herşeyi 🥰
merve90 Hiç korkma boşuna korkmuşum diceksin snaa tek tavsiyem ameliyattan sonra seni ayağa kaldırdıklarında sabaha kadar yürü hasta yatağına tekrar geri yatma koltukta otur kalkması daha kolay oluo ama yürüceksin yürüdükçe ii oluyosun çünkü