HKY Kızlar Xiaomi mijia smart home 360derece dönebilen kamerayı kullanan var mı? 1) ses algılayınca bildirim gönderiyo mu telefona? 2)telefon sürekli açık olması gerekiyo mu? 3)telefonla görüşüyo olmak bildiri almaya engel değil demi? 4)hareketi de algılıyomuş doğru mu 5)donma bağlantı sorunları yaşadınız mı
haziranin25i HKY bu kamerayı bende alacağım çünkü muhendisinoglu bu kamerayı önerdi. Hatta takip ettiğim kadarıyla kullanan biri teşekkür mesajı atmıştı. 🎀
deniiizz HKY Ben 2 ay önce aldım bu kamerayı. Deneme amaçlı salona kurduk. Hareket,kişi ve ses algılıyor anında bildirim geliyor telefona. Telefonun açık olması gerekiyor tabiki kapalıyken bildirim alamazsın. Biriyle konuşurken denemedim hiç ama telefona bildirim düşer illa ki. Mesaj gibi düşünebilirsin anında bildirim geliyor bir şey algıladığında :) Biz memnun kaldık işimize yarayacağını düşünüyorum 😊
akcayaanneoluyorum HKY deniiizz Bizde aynı şekilde aldık, kurduk, denedik. Bence fiyat performans müthiş. 👍🏻👍🏻👍🏻 Bebek kamerası gibi ürünlere o kadar ücret ödemeye değmez. Arkadaş detaylı anlatmış zaten, aynı şeyleri yazmak istemedim. 🥰
ferhunde HKY ben daha kullnamaya baslamadim ama arkadasimda vardi o yuzden aldim.esimle ikimizin telefonuna ayni anda kurulabiliyor.ostersen tabletede kurabilirsin.hareket algisi var deneme amacli karanlikta bile.goruntusunu cok begendim.ses guzel duyuluyor.arkadasimdanda bildigim icin sknti olcagini dusunmuyorum o da memnun
HKY deniiizz akcayaanneoluyorum haziranin25i teşekkür ederim arkadaşlar peki aynı markanın bi diğer ürünü de imi bunla farkı var mı? İmi mi iyi mijia mı daha iyi acaba
honeybooble HKY biz kamerayı evimizde kullanıyoruz 1 senedir,Binada güvenlik sorunu olduğu için. Kamera önüne ses hareket algıladığında telefonunuz internete bağlı, mobil veriniz açıksa hemen bildirim geliyor. Donma vs sıkıntı yaşamadık. Hareket, ses algılanan anı hem bildirimden yeniden izleyebilir hem de zaman dilimini görebilirsiniz. taşınacağız ve bebek odamızda kullanacağız.