Aynı şekilde kalp çarpıntısı bende de var ve nefesimi daraltıyo söylediğin gibi. Doktorum kardiyaloga görünmemi söyledi. Gittim incelediler kalbimi çok şükür bir şey çıkmadı. Ancak nabzım yüksek çıktı baya. Bununla yaşamaya alış doğuma kadar dediler sadece. Bu şekilde çok duyuyorum herkesten çarpıntısı olan. İçiç rahat olsun diyorsan bir kardiyaloğa görün kafan rahatlar en azından