Vallaha bende de var kasızlık bulantılarım cok olduğu için en az bulantı yspan kan ilacını yazdı onu içiyorum ferifer ismi ama son gittiğimde yazmamıştı 4 gündür bende cok halsizim kemiklrrim ağrıyo tuvalete giderken bile nefes nefese kalıyorum yazdım doktora anlattım kan ilacına devam et dedi yani ilaç kullanın mutlaka pekmezle falan destekleyin kansızlık çok kötü oluyo doğumdan sonra da kan kaybı oluyo etkiler baya