GizemErgenYldz Merhaba arkadaşlar samsunda liman hastanesindeki mükerrem beye gidip dogum yapan varmı aramızda ?
Brkgl Merhaba bende kendisine gidiyorum,şuan 21+4 üm,arkadaşımın tavsiyesi ile başladım mükerrem bey’e,arkadaşım 25 gün önce Doğum yaptı,sezaryan ile. Çok memnun olduğunu söylüyor,spinal sezeryandı bu arada