Merhaba hanımlar kısa mesafede bile yürürken biraz yürüdükten sonda sanki aşağı ön tarafa doğru bi şey birikmiş hissi oluyor 26 haftalık gebeyim 20. Haftamdan beri bebeğin eşi aşağı demişlerdi bununla ilgisi olabilir mi? Bebeğin eşi aşağıda olup aynı şeyi hisseden var mı? Doktoruma sordum ama sorun görünmediğini söylemişti. Birde akşam saatlerinde başlayıp sabah kalkana kadar süren bi şişkinlik ve gaz sancısı oluyo taş gibi oluyo karnım ve karnımda bebeğin hareketlerini bile hissetmeme engel oluyo onun içinde magnezyum al dedi doktorum ama magnezyumu da 15. Haftamdan beri alıyorum nerdeyse. Birden fazla doktorla görüştüm hiçbiri sorun olmadığını söyledi ama bi tuhaflık var gibi anlayamadım