16 haftalıkken açılmam oldu ve acil serklaj yapıldı yani rahim ağzına dikiş atıldı. Genel anestezi ile yapıldı 15 dakika sonra odadaydım. Sonrasında iki saat kadar adet sancısından biraz daha şiddetli ağrım oldu ama zor birşey değil. Bazı doktorlar sürekli yatman gerekiyor diyor benim doktorum gerek görmedi sadece bazı riskli haftalarda yemek filan yapma bol bol dinlen dedi. Daha önce bir sağlıklı doğumum oldu ve onda dikiş atılmamıştı yani her hamilelikte olmuyor ama bundan sonra olursa planlı olarak yine serklaj yapılacak.