ebegebe canım üzülme kesinlikle Rabbim neyi kısmet gördüyse neyi bize nasip gördüyse odur bana 2li tarama yapicaz dediler israrla istemedigimi o benim evladim ne olursa olsun dedigim halde tamam kan verme ama kaydina boyun kalinligjni yazicam ayrjntili ultrasona gir dedi simdi tekrar ayrintili ultrason gunu verdiler 4lu taramaymis galiba doktora yine dedim o bana Rabbimden gelen bi emanet nasıl gönderdi nasıl nasip ettiyse odur istemiyorum dedim oda Rabbimin nasip ettigi tedavisi olan bi hastaligi varsa bile dogunca yada anne karninda tedavisini uygulariz bu yuzden bebegin gunahina girme dedi demem o ki o parlaklik her bebekte oluyo kimisinde görulmüyo kimisinde görülüyo ultrasonla erken dogum yapmis bi abla anlatti anne karnindaki gibi yasatmaya calistiklarini kalbi kapanmasin diye bi parca koyduklarinj söyledi doktor her bebegin kalbi delik dogar kimisinin hemen kapanir kimisinin gec kimisinin hic kapanmaz kul yapısı bi makineye takilipta kesinlikle üzülme bacım