feamtrmea Sevgi0147 benim ikinci doğumum olcak eşim birinciyi ne kadar zor doğurduğumu görünce şükür öyle şeyler düşünmüyo bu defa😄 herkes ikinci kolay olur diyolar ama niyeyse hiç öyle bi düşüncem yok😫😫
Odymerve Sevgi0147 sanci eminimki bambaskadir bunlar tedirgin yapiyor ama korkmayin yinede doktorunuza danisin rahat etsin iciniz
Sevgi0147 Odymerve devlet hastanesine gittiğin için danışacak bir doktorum yok bende size danışmak istedim
Odymerve Sevgi0147 evet benimde devlete gittigim icin danisacak bir doktorum yok,neyse ki kendimi rahatlatabilecek pozitif dusuncelerim var 🙏🏻 Saglikli dogumlar 🌸