Arzussshh evet onu diyen çok ama ben öyle düşünmüyorum şahsen ki bu benim 5.gebeliğim daha öncekiler hep düşük oldu sağlıkla evladımızı kucağımıza alalım da elbet güzel olur herşey ☺️ hurma yiyorum, kumda her gün yürüyorum, squat desen aylardır yapıyorum ama gelen giden yok demek ki vakti değil diyorum artık 😂😂