Aysenur61 Arkadaşlar gebeliğimi öğrendiğimden beri sürekli idrara cıkıyorum 3. Ayımdayım halada devam edıyor.. idrara sık cıkan arkadaşlar hıc idrar testi yaptırıp baktırdınızmı sonuc ne oldu?
Deletedmom416 Aysenur61 4. ayımdayım bende hala devam ediyor gidip geliyorum oturuşumla kalkışım bir oluyor bazen. dün de idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı.
Esravebebekleri Aysenur61 benim de öyle sürekli sıkışık hissediyorum ama düzenli olarak idrar tahlili yaptım şimdiye kadar enfeksiyon çıkmadı bebek baskı yaptığı için gayet normal bir durum. Ama idrar yaparken yanma ve akıntı da kokulu falan olursa enfeksiyon olabilir
C_E Benim öyleydi tahlil yaptırdım iltihap cıktı doktor tek kullanımlık suda cozulen bi ilaç verdi sende tahlil yaptır mutlaka
Kvo İdrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç ile tedavi edildim siz de bir yaptırın istersiniz gebelikte sık görülüyor enfeksiyon
Aysenur61 Yaptırdım ama 3 gün sonra cıkacak dedi test sonuclarıma e nabızdan baktım daha doktora gösteremedim. sonuçta işe üretra florası üredi diyor Enfeksıyonmu bilmiyorum kızlar
Angel000 Aysenur61 evet idrar yolu enfeksiyonunuz çıkmış doktorunuz ilaç verir doktora gidene kadar da bol bol su için
Aysenur61 Deletedmom416 sevindim temiz cıkmasına .. cok zor ya sürekli tuvalete gidip gelmek yoruyor artık 15-20 dakkada bir gece gündüz tuvaletteyim
Aysenur61 Deryaalper normalde yapıyorlarmış ama koronadan ötürü bizim sağlık ocağı yapmıyor numarası varsa bir ara sor yapılabılıyorsa acıksa yaptır
Deryaalper Aysenur61 teşekkür ederim carsamba gidicem olmadı başka doktora giderim bnm de akşamları çok gelıyor ama çocuktan diye biliyorum akıntı da var ondan giderim
Almilaaa 19.haftamdayım şimdiden tuvaletin önünde uyumak istiyorum çok fazla su içmediğim halde böyle birde 💁🏼♀️
Aysenur61 Aynı kızlar artık uykusuzluktan basım ağrıyor doğmadan kendine baktırıyorlar😀sizde test yapmadıysanız her ihtimale karşı yapın enfeksıyon oluyormuş genelde