Kızlar dün gece sancıyla uyandım sırtımda ve midemde nefesimi kesen bi ağrıydı baktılar bebeğimle alakalı değil ultrasona girdim safra kesemde bir sürü taş görüldü ameliyat olmam gerekiyormuş doğumdan sonra ben normal doğum istiyorum yapabilirmiyim sezaryandan çok korkuyorum üstüne birde safra ameliyatı beni daha çok korkutuyor çok üzgünüm benim gibi olanlar varmı