Bir kızım var ve 11den 16 haftaya kadar hep erkek dediler biz tabi isimini bile koyduk evin düzenini kızımla ayrı odaları filan hep düşünüyoruz sonra 16da kız dediler başta biraz zor geldi yani kız olması değil de erkeğe çok alıştırmıştık kendimizi. Ama şimdi canım kızlarım diyorum yaşları da yakın olacak odalarını yaptık kıyafetlerini hazırladık herşeyi o kadar güzel oldu ki sanırım erkek olsaydı böyle mutlu olarak hazırlamazdık. Allahım sağlıklı hayırlı evlatlar versin kız da erkek de Rabbimin verdiği başımızın tacı