Crnsmt merhaba canım geçmiş olsun öncelikle rabbim sağlıkla evine götürmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏼 ikiz yeğenlerimden birtanesinde küvezde fazla kaldığı için oksijen alımına bağlı rop 3.evre idi. Önce özel göz hastanesi 4 gün içinde tedaviye başlanmazsa kör olabilir diye çok korkuttu bizi, daha sonra devlet hastanesine götürdük 10 günde bir kontrole almak üzere takibe aldılar, kendiliğinden geriledi çok şükür iyileşti tedavisiz🙏🏼ropun %90 i kendiliğinden zamanla geriliyormuş zaten korkma allahın izniyle bisey olmaz. Rabbim yardımcın olsun.