ayseozi40 hamile olduğumu duyduğum an bıraktım. Küçücük yavrumu o dumanla boğmak çok acımasızca geldi. Pişmanda diilim. Doğduğundan herhangi bi sorun olsa Allah korusun vicdan azabı çekerim. Yediğimiz içtiğimiz her şey bebeği etkiliyo. Çocuk sürekli ağlıyorsa huzurlu değilse hamilelikte neler yaptık dönüp bi bakmak lazım. İnşallah bırakırsınız