Rahatsızlığım dan dolayı tomografiye girdim ve 2 gün sonrada hamile olduğumu öğrendim doktorumuz şuan herhangi birşey göremiyorum detaylıda görebiliriz yada herhangi bir sorun varsa doğumda karşımıza çıkar dedi asla aldırmayı düşünmedik veren Allah alanda Allah biliyorum ki meleğim bana Rabbimin bir hediyesi olarak geldi ansızın sessizce böyle bir durumla karşılaşan yada bilgisi olan varmı bıcağın ili yüzü gibi bir yanım kan ağlarken diğer yanım seviniyor