takvime güvenme canm en iyi yöntem ovulasyon takibi yapman. yada doktor kontrolünde yumurtlama takibi yaptrman senin için hem daha iyi olur hemde günleri kaçırmamş olursun en azndan zaman kaybı yaşamazsn. ben 6-7 ayımı takvime uyarak boşa harcamştm meğer hiç alakası yokmuş.