10+2 deyiz sevgili anneler. Mide yanması bulanması kusma gaz problemi iştahsızlık ağızda metalimsi bir tad ne ararsanız var malesef☹ Bulantı kusma yanma alıştım bi şekilde de bu ağızda ki tad değişikliği çok kötü 😔 hatta diğer rahatsızlıkların sebebininde bu olabileceğini düşünüyorum 🤦🏻♀️ Aynı sorunu yaşayan annelerimiz var mı bu duruma çözüm önerileri olan birileri var mı 😭