OzelS benim transferim yapıldı 3.gündeyim.mamdala boyuyorum, örgü örüyorum, eskiden çok sükse yapan bir dizinin tekrarını izliyorum mümkün mertebe bebek tutar mı diye düşünmüyorum 😊zaten transferden sonra bi sürü ilaç iğne verdiler. Erkenden uykumu getiriyor iyi geliyor