Bende aynı durum yasıyorum. Epilasyon sonrası hamilelikten dolayı hormonlar değişti tüyleri hep jiletle aldım. Şimdi korkuyorum agdaya gitmeye. Kasılıcam çünkü baya canım acıycak. Jiletide zorlanıyorum artık yarım yumalak alabiliyorum. Tüy dökücüde zararlı diyorlar. Eşim yardımcı olayım diyor ama yaptırmak istemiyorum ona 😅 . Napcam bilemedim.