ssmm kötüyü düşünmeyin, çok endişe duyuyorsanız doktorunuza gidin görün bebişinizi rahat edin😊 9 ay böyle endişelerle geçmez tadını çıkarın hamileliğin🌸
Bende çok bulantılı hamilelik geçiriyorum. Bir gün kalkıyorum aa kusmuyorum azaldı diyorum ertesi gün gece 4 te bulantıyla yataktan fırlıyorum 🤷🏼♀️ Şuan 14+6 yım bulantılar kusmalar artık bitmesi için dua ediyorum 🥺