Defnearya Kızlar 3 gündür bebegimin hareketlerinde azalma var, eskisi gibi cok hareketli degil, oluyorum bu haftalarda yani yaşayan var mk
Seyhann0606 Defnearya çok normal canım . Benim bebeğimin hareketleri de azdı . 35. Haftaya girdim aynı . Yerleri daraldığı için eskisi gibi hareket edemiyorlar sanırım …
Iremm__2 Defnearya bende 31 haftadayım.canim bu haftalarda genelde uyuyup güç topladıklarını söylemislerdi bana da benimde azalma var
bsra216 Benim bebeğim de öyle kuzum benim kötü düşünme rabbime emanetler ara ara tatlı bişiler yee tepki verir inşallah ben öyle yapıyorum 🥰🤲🏻
Denizkubra Defnearya yeri daraldigi icin eskisi gibi cok fazla hareket edemez diyorlr banada mantikli geldi cnku ufakken sivinin icinde rahat ediyor ama buyudkce yeri daralıyor ve ister istemez harktlrde kisitlanyr ondandr merk etme bende 31 haftalk oldm bnmkide sanki ufaktan oyle gibi hergun harkt ediyrsa merklnck bsy yok demektr 🌺