Sero 37 3 oldum 2500 kilosu bebegimin ntsde sancim cikti doktor bir haftadir kilo almamis dedi almamiz gerek dedi ne yapmam lazim
NaimeYilmaz Sero Doktorunuzu dinlemeniz lazım tabikide ... Allah yardımcınız olsun gelısımı ıyıyse endise etmeyın onemlı olan organlar 🙏
Sero NaimeYilmaz gelisimi iyi dedi çok şükür nts de sancim çıktı ama açılmam yok bakalim yarin yine gitcem teşekkür ederim