Hanımlar eşim tavuk kanat yapmıştı ama tam pişmemiş içi kanlı değildi ama et sertti dışı da beyazdı tam kızarmamıştı kimisinin dışı beyaz kimisinin hafif kızarmıştı eşime ısrarla desem de bu tam kızarmamış diye 50dkdır ksıık ateşte duruyor pişti diye baskıyla yedirdi … şuan çok tedirginim başından böyle bir şey geçen var mı ? Ya da geçtiyse sonra ne oldu ?