Aysegultkk Kızlaar yardım ben artık çözüm bulamıyorum😔 11. Haftamdayım ve 7. Haftadan beri aşırı mide bulantısı yanması iştahsızlık var yemek yiyemiyorum bulantıdan acaba sizlerinde aynı mı anormal olan ben miyim😔
Snszasla Aysegultkk normal bi durum o haftalarda ben de öyleydim ayağa kalkacak halim yoktu ama geçiyor biraz sabır gaviscon şurup deneyebilirsin mide yanması için
gokella Aysegultkk prilam vermişti doktorum bulantı istifra için. 19. haftaya kadar sürdü halsizliğim bulantılarım istifralarım hamileliğin en başlarında çok normal
Esra-dmr Aysegultkk bende 6+1 deyim hiç geçmeyecek diye çok korkuyorum seninle aynı sıkıntıdayım. Şu anda sana yazarken bile aynı problem devam ediyo. Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
Hfidan Bende 11. Haftamdayım prilam dr kullanıyorum bi gece yutmasam ertesi gün yataktan kalkamıyorum normal galiba maalesef hapı kullanmaya devam 😬 birde hapşırınca veya öksürünce karnınız acıyor mu ya
hulya52 Esra-dmr korkmayın 😊 bebeginizi kucaginiza aldiginizda unutacaksiniz herseyi 🤗 kalmayacak korkularınız
hulya52 Aysegultkk çok normal canım ben ilk 3 ay bulantı kusma yaşadım sonraki 6 ay ise yanma ekşime şişkinlik ağrı hep mide şikayetlerim vardı yani
Aysegultkk hulya52 hulya52 sıralama olarak bende sizin gibiyim 😀 mide bulantılarım azaldı çok şükür ama mide yanması ve ekşimesi çok oluyor , bebeğinizin cinsiyeti neydi acaba
Dilaraa06 Aysegultkk 11+4 üm bulantılar hala devam ilk başlarda ki gibi değil daha azaldı ama ara sıra devam ediyo normal bulantı olması, bu zaman kadar da hic mide yanmam olmamıştı ilk defa bugün oldu oda normal sanırım
hulya52 Aysegultkk çocuk saçlandıkça olur mide yanması falan ben çok yaşadım ve ilk doğduğunda çok saçı vardı