Merveakbb Dünden belli bebegin hareketini hissetmiyorum sizler hissediyomusunuz azda olsa hissediyodum dün iş yaptim karnimda degişik bi agri oldu şimdi tedirgin oldum sizdede böyle bişey varmi
Mirayse1 Merveakbb sır ğstü uzanıl elinizi koyun bir müddet bekleyin ara ara deneyin cok uyuyorlar bu haftaşarda bende her zman yakalayamıyorum ama genelde sağ tarafta yakalıyorum. 16+4üm bende suanda
Baybymucize Merveakbb canım ben senin haftanda hiç birşey hissetmiyordum 22+2oldum şuan hareketlerini hissediyorum doktorum 24.hafta öncesi bebeğini in hareketlerini kontrol etme demişti dinlen fazla yorulduğun için hissetmiyorsun fazla ağır iş yapma uzan
SeymaK Ben 16+2yim henüz hiç hissetmedim aklınıza takıldıysa ya acile gidin isterseniz ya da yarın sabahtan gidin baktırın en azından içiniz rahatlar
SeymaK Merveakbb canım hiç bilmiyorum belki olabilir benim de ilk hamileliğim ama cogunlukla uyuyolardır sanırım sen yatıo dinlemeye calıs kendini salavat getir içini ferah tut rahat olamıyorum diyosan yarın git bi kontrole
SeymaK Merveakbb benim dr öyle canım ilk ama bu haftalar sürekli hareketlerini hissetceğimiz haftalar değil diye biliyorum
Merveakbb SeymaK yok doktor söylemişti 22 haFtalikken ilk hareket hissedilir die arada hissedince sürekli hissedecen saniyn
Merveakbb SeymaK evet canim bugun 17 hafta oldum arada hareketlerini hissediyorum doktor tak olarak 22 haftada hissediliyo dedi
Mirayse1 Srplhrgl sağa sola doğru kayıyor hareketlendidw durmuyor bazen hafifce yukarı doğru dokunuyor elime