MihricanA Bikac defa oldu bu gün en son aralıkları cok kısaydı ağrı falan yapmadi ama sol tarafima toplanir gibi sertlesiyor karnım. Normal mi bu durum?
zeze2020 Evet normal bu haftalarda başlıyor hatta benim daha erken başlamıştı önemli olan arka arkaya çok sık olmaması. Sertlestiginde konum değiştirin geçiyor hemen
MihricanA zeze2020 Daha önce basladi benim de ama bu günkü kadar sık olmuyordu ağrısız olduğu icin endiselenmek istemedim
zeze2020 MihricanA Fazla ayakta kaldgm birgün benim de çok siklasmisti acile gittim nst ye girip sanci kontrolü yapıldı bisey çıkmadı.26. Haftaydı sanırsam istersen sen de bir gorun doktora için rahat eder gecmezse
MihricanA ilknr_ylmz94 Benim de bas aşağı korktum biraz bu gün cok uyudu durttukce karsilik verdi o yüzden
Girlpowerbabe ilknr_ylmz94 benim de baş aşağı duruyormuş ondan mı acaba 28. Haftadayım ben de bu aralar çok sık ve uzun sürüyor özellikle ayaktayken bişeyler yapıyorken oluyor oturduğumda yattığımda düzeliyor bi de kasılmada bebek hareket ediyor rahim mi kasılıyor bebek içerde geriliyor mu anlayamıyorum tam😂
ilknr_ylmz94 Girlpowerbabe bebek toplanıyo kasılma ve ağrı yapıyo okşayınca ya da uzanınca geçiyo bebek pozisyon değiştirmeden geçmez dedi doktor
Nurbl Benimde öyle oluyor bu kaç gündür herkeste oluyormuş demekki karın altımda ağırlık hissediliyordum sertleşiyordu baş aşağı döndüğünden olabilir
Mugee09 MihricanA ya bu dönmeleri nasıl hissedyrsnz herkes bisile diyor ama ben hiç hissedemyrm nedense . Benimde bazen sertleşyor bazen sol tarafım evet bı tık daha şiş mis gibi olyo ama ben hiç başasagi dönmüş kemikleri denk gelmiş hissedemyirm hiç 27+3 üm
MihricanA Mugee09 Bas asagi döndüğünü hissetmemistim doktor soyledi zaten bazen böyle ayaklarini falan yapistiriyo