Kızlar merhaba. 8 haftalık hamileyim tüp bebek. Ohss oldum normal şiddetli. Ancak günde 4-5 kez su boşalması oluyor. Hiç bir yoğunluğu yok bildiğiniz renksiz yoğunluksuz sıvı. Böyle birşey yaşayan var mı aranızda? Doktor crinone jeldendir dedi ama onun akıntısı yoğunluklu ve sarımsı oluyor bu farklı birşey.