Ela_85 muayene ye eş almıyorlar canım evet ama doğuma alıyorlarmış, son prosedür nedir bende bilmiyorum ama sanırım doğuma ve günde 1 saat ziyarete izin veriliyor. Benim de Almancam çok iyi değil benim de endişelerim var ama hamile bir kadını strese sokmazlar zaten. Ben rahatsızlandım 1 gece hastanede yattım benimle çok ilgilendiler, anlaşamadığımız yerleri translate den çevirdik, eşimle telefon da görüştürdüm, yani bu şekilde oldu. Benim bildiğim kadın doktoru ndan bir Überweisung diyorlar, alınması gerekiyormuş hastane için