Ummu123 Sevgisena_54 çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için bilinmeyen bir süreç olunca insan merak ediyor haliyle😊
Sevgisena_54 Ummu123 aynen bende tokatlı diilim tayin görüp geldik son ayımdı ordan burdan ilhan beyi okuyup gittim ama dedikleri kadar varmış. Tüm gebelik takibim kendisinde olmamasına rağmen kanım ısınmıştı. Sizinde herşey çok güzel geçer inşallah 😊
Ummu123 Sevgisena_54 doktorla iletişim çok önemli gerçekten insallah bizde çok memnun kalırız çok teşekkür ederim😊