Snszasla Derin2828 😀bende burada durayım Doğum zamanı yaklaşacak biz daha oğlumuza isim bulamadık 🤦♀️Ne zormuş bu isim konusu yaa 🙄
Derin2828 Ben Lider Evren Salih bunları düşündüm tam içime sinen birşey yok 🤷🏻♀️ Ablasının iki ismi var oğluşa tek koyarsak sorun olur mu ki 😂 tripleri çok fena Han çok hoşuma gidiyordu Masumlar apartmanında çıkınca soğudum biraz
Bubenimhikayem Aras ın anlamı kötü Benan Siraç Selim Eymen Güneş Oğuzhan bunları düşünüyorum ama işte bu diyemiyorum
WmonallissA Bende Kayra ve Yiğit ismini çok beğeniyorum. Cinsiyetimiz belli değil daha ama ikisinden biri olabilir bence ☺️