Bellaaa Kızlar, 19+1 günlük oldum. Çok şükür geçmiyor dediğim zaman geçiyor. Sadece hareketi hala hissetmiyorum. 🙄20. Haftada sizlerde durum nasildi? Benim haftamda olan var mi aranızda 🎈🎉
Mirayse1 Bellaaa ilk kızımı 19da hissettim sırt üstü uzanın dizlerinizi kıvırın. Her iki elinizide karnınıza koyun bekleyin ağer göbek yağınız cok yoksa bu haftalarda hissedebilirsnz. Ara ara bu yöntemi deneyin uyuyor olanilir. henüz ayaktayken hissetmezsnz zaten. 2.kızımı 16 haftalıkken hissettim yani bu hafta hatta biraz önce onu dinliyordum cok hozuma gidiyor incecik incecik hareket etmesi ☺️
Bebislerimiz Cnm ben 19 cok kucuk uzanirken pit hissettim ayakta olsam imkansiz sonra bidaha hissetmedim 21 de cnm küçük pitlar basladi azdaha sabret 😂
aselelif06 Bende 19n başında hissettim ilk önce gaz sandım içimde patlıyor sandım sonradan baktım ciddi anlamda farklı yerlerde pıt pıt yapıyor sonra cildimi izlemeye koyuldum ve derimin baya havalandığını gördüm çok garip 🥺
ayshoo haftamdayım bi iki gün önce hissettim kızımı bende ilk gaz zannettim sağ tarafımda dokundugumda taş gibi sertti meğersem kızımmış çok hareketli olcak sanırım gün içinde sürekli belli ediyor kendini😀😀