roserosey ben zaten aşırı bir akınıtım var çok fazlalaştı, amniyon sıvısı mıdır acaba endişemi paylaştım canım doktorda. E dedi idrarda yanma vb oluyor mu yaparken, hayır dedim. Alttan muayene etti,o zaman anladı akıntı miktarı vb. Bir de kültür alalım dedi. Onun için minik bir aparat takmaya çalışırken canım çok yandı. O zaman da dedi ki, senin iltihap çok daha ilerdeymiş bak, ondan ağrı sızı yapmamış dedi. Kültüre gönderdi ama, hemen antibiyotik ve fitil verdi. Hatta ilk başta kullanmak istemedim antibiyotik, korktum, ama ilk gün fitil koymaya çalışırken öyle bir canım yandı ki, dedim içeyim mecburen. Başka doktorlardan fikir aldım, o tip antibiyotikleri kullanabiliyorumuşuz, hemen ertesi gün başladım ona da. Allah korusun enfeksiyonun erken doğum gibi pek çok riski varmış..