Tugce3526 benim çok kanamam oldu canım ilk düşükle hastaneye gittiğimizde durmadı kan.bebek asagıya indi bide ben kendim biraz yapalım dedim doktora, yapsak iyi olur dedi o da. senin haftan ilerde kuzum yatarak tedbirlede atlatabilirsin. bu ameliyatın hafta ilerledikçe riskleri daha da artıyor