MerveYildirim benim günümde sizinle aynı☺bende de iki gündür hafif pembe bazen de kahverengi lekelenme oluyor.Nişan sanıp sevenirken alakası olmadığını öğrendim.😅Kontrolümü olup 0 açılma ve sancıyla eve geri döndüm.🙈Bi heves hergün bekliyorum ama tık yok.😶Doktorum pazartesi ile cuma arası bebeğin gelebileceğini söyledi bekliyoruz bakalım.🤗