Elsbetl öncelikle kaçıncı haftadasın ? Ben en başından beri elimden geldiğince dikkat ediyorum. 37. Haftadayım. Yeme içme illaki maddiyat meselesi ama ben elimden geldiğince A101 , bim den felan ceviz badem alırım sabah muhakkak yerim, peynir, yoğurt, süt , yumurta olmassa olmaz, tavuk eti kanat gibi et ürünleri, çok nadir balık yedim. Bu arada bu aralar havuç, kırmızı lahana, kıvırcık salatası bol bol yedim, brokoli kabak soğan, patlıcan bunlardan çorba yapıp blendırdan geçirip içiyorum. Valla bebek öncesi bitanesini yapmazdam poğça simit öyle geçerdi , şimdide yiyorum ama önceliklerim ilk yazdıklarım