Sydakgul 9+3 günlüğüm karın ağrım çok fazla midem bulanıyor kusmam var ama wc gittiğimde çok hafif iltihaplı pembe kahve gibi leke geliyor sıkıntı olur mu 😪 sizce doktora gidim mi pazartesi gitmiştim kalp atışını duymuştum
HlyaHocaolu Sydakgul ben 9hAfta gece bile karın ağrısı yaşadım ama kanama olmadı leke dahi olsa doktorun bunu bilmeli
NaimeYilmaz Sydakgul üşütmüş olabilirsini enfeksıyon olabilir. Alttan muayneden degıldır tabiki.. az sıvı tuketımı olabilir akıntı bölgesını sureklı temız tutmadıgınız ıcın olablr sadece üşüttüğünüz için bile olablr . enfeksıyonsa bebek ıcın cok sakıncalı hemen tedavıye baslanmalı yarın hastanede idrar verin mutlaka 🌸
Crktnmltm Sydakgul Canım büyük ihtimalle idrar enfeksiyonu olmuşsun. Bi doktora git derim çünkü bende çok fazla o sorunu yaşıyorum. Vücutta enfeksiyon varsa eğer mide bulantısı yaşatır.
Sydakgul denizz1009 alttan muane oldum ondan da olabilir mi ama 4 gün ü geçti adet ağrısı gibi karnım da ağrı var
Sydakgul HlyaHocaolu kanama Yok kırmızı leke görmedim sadece iltihap geliypr biraz sarıdan farklı kahve gibi 🧐