Ya arkadaşlar bu erkek denilip sonraki haftalarda kız denilen anneler yani 🤗 pipi resmini gormusler miydi peki ultrasonda yani o sekilde mi dediler. Bende de erkek dediler 15. Haftada. Ultrasonda da yubarlak bisey var yani. Kiz olabilir mi sonrasinda yani ay bilemedim bak simdi