GamzeIkay Merhaba ilk hamileliğim tecrübem yok ama bebeğimi rahmimde hissediyorum bu arada 19 haftaligim
Nisadmr2306 GamzeIkay Henüz yukarı çıkmadığı için bu çok normal. Ayrıca gün geçtikçe rahmin büyüyor unutma endişelenme 😊
Melegimveben GamzeIkay bu haftadan sonra yukarı çıkar canım benimkide o haftalarda aşağıdaydı 21. haftamız bitti bu sabah göbek deliğinin üstündeydi akşam yine rahime inmiş uzandım biraz şimdi yine çıktı 🤣
Ayseenurr HlyaHocaolu Aslında erken hıssetmek için erken ama hissedenlerde oluyormuş. Bugün akşam 11gıbı masada bıseyler yedım bı sure oturdum masada Sonra ayagını soluma vurdu ellimi götürdüm dogrumu hıssedıyorum dıye dogru bıldıgın karnının ıcınde gezdırıyor ayagını uzanıyormus gıbı çok degısık bır hısdı anlatılcak gıbı degıl çok mutlu oldum. Erkek bebek benim bu arada ☺ yanı vurunca hıssedıyorsun bı an da belli edıyor kendını ☺
GamzeIkay HlyaHocaolu ya çok degisik bir duygu karnında olduğunu hissediyorsun çok kıpır kıpır biz 11 haftalıkken bile ultrasyon da doktor dedi rahat durmuyor maşallah 😍😍😅😅
GamzeIkay Ayseenurr maşallah ben hemen hissetim çok aşağıda sanırım rahmimde hissediyorum yürürken bile 😍😘😘
Gknlekrm Demek son hftalarında kafayı yıcen 😂 resmen kafasıyla rahmıme yaptfı baskıdan ne yuruyebılıorm ne yatabılıorm her sanıye kafası cıktı cıkıcak hıssı oda ittiriyo aassa dogru kendını ve surklı tuvalttym bu daha zor 😂