Son adet tarihime göre 7 haftalık gebeyim kese göründü fakat bebek görünmedi. Siz kaçıncı haftada bebeğinizi gördünüz? Polikistik over var geç döllenme olabilir mi? Kiloluyum göbeğimden dolayı zaten zor gördü keseyi o yüzden görmemiş olabilir mi? Çok korkuyorum lütfen yardım edin bunu yaşayıp sonra bebeğini görenler varmı? Haftaya yine gidicem nolur dua edin güzel anneler ve güzel anne adayları. 🤲🏼😟