Ecmelbeyza ben her kustuğumda geliyor o sıvı ama doktorum normal dedi 29. Haftamdayım şimdi 8. Haftadan beri kusuyorum hatta bikere elbise vardı üstümde öğle arasında çarşıda geziyordum birden hapşırdım hapşırmamla bacağımdan süzülmesi bir oldu ben korktum suyum geldi sandım hemen çamaşırcıya girip çamaşır aldım birde ped yıkamadan giymek zorunda kaldığım için doktora sordum suyun normal bir problem yok dedi