Huloya22 canım birde şunu sormak istiyorum belirtmişsin gerçi ama bende 3 cm açılmaya kadar belden vuran regl Ağrısı gibi birşey çektim oda 3 cm açılma yaratmış .hep okuyorum dahada şiddetlenir ağrılar zaman geçtikçe diye belirtiliyor makalelerde falan .acaba Ağrı aynı mı kalıyor yoksa sancı aralıkları kısaldığı için mi ağrılar şiddetleniyo gibi geliyor bizlere?